Program

Miejsce obrad KKIO 2012

Akademia Górniczo-Hutnicza, Centrum Informatyki (budynek D-17), pawilon Shannon

Sala obrad plenarnych sala seminaryjna 1.20 (parter)
Sala organizacyjno/wystawowo/towarzyska sala seminaryjna 1.19 (parter)
Sala obrad Rady Naukowej PTI /
Komitetu Programowego KKIO’2012 /
Posiedzenie Zarządu Głównego PTI
sala seminaryjna 2.36
(laboratorium teleobecności)

10 września 2012, PONIEDZIAŁEK

14:00 - 16:00 Rejestracja
16:00 - 16:30 Otwarcie konferencji
16:30 - 17:15 Prezentacja pt. "Co dalej z tym IP...."
Marcin Szreter, Inżynier-Konsultant, Cisco
17:15 - 18:00 Prezentacja pt. "Programowanie z pogodynką, czyli korzyści z tworzenia w chmurze"
Miłosz Błasiak, Technical Consultant, HP
Artur Kamiński, Country Cloud Sales Manager, HP
18:00 - 18:30 Prezentacja Centrum Informatyki AGH
18:30 Welcome Party (Centrum Informatyki AGH)

11 września 2012, WTOREK

SESJA W1
9:30 - 11:00

przewodniczący: prof. dr hab. inż. Marian Noga

Andrzej Grosser, Norbert Szczygiol, Pol. Częstoch.,
Tworzenie języków specyfikacji dla zagadnień numerycznych
Michał Śmialek, Norbert Jarzebowski and Wiktor Nowakowski, Pol. Warsz.,
Translation of Use Case Scenarios to Java Code
Tomasz Górski, WAT,
Architectural view model for an integration platform
11:00 - 11:30 Przerwa kawowa

SESJA W2
11:30 - 13:00

przewodniczący: prof. dr hab. inż. Zbigniew Huzar

Bogumiła Hnatkowska, Iwona Dubielewicz, Lech Tuzinkiewicz, Pol. Wr.,
Wdrażanie kursu „Zespołowe przedsięwzięcie inżynierskie”- doświadczenia, ocena, ulepszanie
Bartosz Chrabski, Cezary Orłowski, Pol. Wr.,
Model referencyjny doboru narzędzi Open Source dla zarządzania wymaganiami
Marian Jureczko, Lech Madeyski, Pol. Wr,
A review of process metrics in defect prediction studies
 
13:00 - 14:00 Lunch

SESJA W3
14:00 - 15:30

przewodniczący: dr inż. Aleksander Byrski

Jarosław Rudy, Pol. Wr.,
Runtime software adaptation: aproaches and a programming tool
Andrzej Stasiak, Agata Kosior and Włodzimierz Dąbrowski, WAT,
Stanowiska językowe do budowy serwisów informacyjnych
Walery Susłow, Pol. Koszal.,
Inclusion the specific of the understanding of the textual communiqués in a design of dialogues with a user of an information system
Posiedzenie Rady Naukowej PTI
15:30 - 16:00 Przerwa kawowa

SESJA W4
16:00 - 17:30

przewodniczący: mgr inż. Jacek Niwicki

Marian Jureczko and Jan Magott, Pol. Wr.,
QualitSpy: a framewrok for monitoring software development process
Adam Czyszczoń and Aleksander Zgrzywa, Pol. Wr.,
Consensus as a tool supporting customer behaviour prediction in Social CRM systems
Marcin Deptuła, Henryk Krawczyk and Julian Szymański, Pol. Gd.,
Interaktywne wyszukiwanie informacji w dużych kolekcjach danych oparte o zysk informacyjny na podstawie danych z Wikipedii
Posiedzenie Komitetu Programowego KKIO
18:30 Wyjazd na uroczystą kolację na Zamku w Przegorzałach

12 września 2012, ŚRODA

SESJA S1
9:30 - 11:00

przewodniczący: dr hab. inż. Lech Madeyski

Andrzej Ratkowski, Pol Warsz.,
Wykorzystanie formalizacji języka BPMN w badaniu ewolucji systemów SOA.
Marcin Jamro, Pol. Rz.,
Graphics editors in CPDev environment
Arkadiusz Wrzosk, WAT,
Badanie efektywności systemów realizowanych w architekturze SOA
Posiedzenie zarządu głównego PTI cz. 1.
11:00 - 11:30 Przerwa kawowa

SESJA S2
11:30 - 13:00

przewodniczący: prof. dr hab. inż. Zygmunt Mazur

Andrzej Zalewski, Marcin Szlenk and Szymon Kijas, Pol Warsz.,
An Evolution Process for Service-Oriented Systems
Wiktor Nowakowski, Michal Śmiałek, Albert Ambroziewicz, Norbert Jarzebowski and Tomasz Straszak, Pol. Warsz.,
Recovery and Migration of Application Logic from Legacy Systems
Przemysław Wyszkowski, AGH,
Wykorzystanie szyny ESB do efektywnej synchronizacji danych pomiarowych dużej objętości
Posiedzenie zarządu głównego PTI cz. 2.
13:00 - 14:00 Lunch

SESJA S3
14:00 - 15:30

przewodniczący: dr inż. Marek Valenta

Marek Bieniasz, Sławomir Umpirowicz, Piotr Miszewski, Partners in Progress,
Organizacja procesu projektowania, rozwoju i serwisowania systemu wspomagającego zarzadzanie uczelnią
Stanisław Zuba, Sławomir Rejman, Partners in Progress,
Praktyczne aspekty projektowania architektury systemu zarządzania uczelnią
Tomasz Janek, OPI,
Domain Specific Languages. Internal DSL case study in Groovy language
Jarosław Protasiewicz, Sławomir Turowicz, OPI,
Organizacja zespołu i projektu na przykładzie Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym POL-on
Posiedzenie zarządu głównego PTI cz. 3.
15:30 - 16:00 Przerwa kawowa
17:00 Zwiedzanie podziemi Rynku Głównego (I grupa)  
17:30 Zwiedzanie podziemi Rynku Głównego (II grupa)  
19:00 Kolacja w restauracji Da Pietro, Rynek Główny

13 września 2012, CZWARTEK

SESJA C1
9:30 - 11:00

przewodniczący: dr inż. Maciej Zygmunt

Katarzyna Łukasiewicz and Janusz Górski, Pol. Gd.,
Assessment of risks introduced to safety critical software by agile practices - a software engineer’s perspective.
Wlodzimierz Dąbrowski and Karol Domagała, Pol. Warsz.,
Gry symulacyjne w zarządzaniu projektami informatycznymi
Jan Trąbka, Uniw. Ekon. Kraków
Zarządzanie projektem wdrożeniowym systemu klasy ERP – autorska metodyka
Posiedzenie zarządu głównego PTI cz. 4.
11:00 - 11:30 Przerwa kawowa

SESJA C2
11:30 - 13:30

przewodniczący: prof. dr hab. inż. Jacek Kitowski

Michał Wrzeszcz, Jacek Kitowski, AGH,
Mobile social networks for live meetings
Maciej Hamiga, Marcin Jarząb, AGH,
Analysis of methods for sharing Electronic Platform of Public Administration Services using Cloud Computing and Service Oriented Architecture
Marek Konieczny, AGH,
Enriching WSN environment with context information
Leszek Grocholski, Uniw. Wroc.,
Specyfikowanie wymagań jako bariera wdrażania systemów klasy B2B
Posiedzenie zarządu głównego PTI cz. 5.
13:30 - 14:00 Zakończenie  
14:00 - 15:00 Lunch